väga sig?

Dagarna går fööör fort nu...i veckan står tentaplugga på schemat!
Har inte vägt mig på jättelänge, orkar liksom inte...men mina armar har blivit smalare likaså min mage...har också märkt att spinningen börjar visa sig i form av muskler på mina ben...känns bra att bli lite fast..försöker fortfarande äta nyttigt om dagarna men ibland faller jag dit och småäter lite onyttigt på kvällarna framför tv:n.

Just nu känner jag faktiskt ingen direkt hest över min kropp och viktnedgång, kan inte påstå att jag är nöjd men jag känner mig iaf inte äcklad när jag tittar mig själv i spegeln. Just nu är mitt mål att INTE gå upp, jag ska minst hålla den här vikten jag har nu...Sen i april ska jag försöka vara stenhård på mat och träningsfronten för att gå ner några kg till sommaren. Men just nu är tentorna prio 1! Ska erkänna att jag absolut inte skulle tacka nej till att gå ner 5 kg till sommaren, och jag kanske bara är lat när jag säger till mig själv att det "räcker" med 2 kg??...men så känner jag just nu iaf. Om en vecka kan jag ha ändrat mig :P

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0