deppig

Helgen har varit en katastrof med stort K! Men idag är det nya tag, känner mig allmänt nere idag...ingen bra dag alls. Ska iaf ta mig iväg till gymmet idag, köra ett spinningpass 75 minuter. Sen ska jag till ica och handla nyttig mat för veckan. Allt var så himla bra förra veckan, tränade och åt bra..och humöret var på topp....men idag är allt skit, ångest över all mat i helgen och stress över kommande tentor gör att jag mår piss idag =(

Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon..nu borde jag igentligen plugga men vet inte om jag orkar!


Kommentarer
Postat av: caspian

plugg kan man alltid ta igen. bättre att du mår bra!

2010-03-08 @ 09:37:20
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0