ojdå

kom på att det var ett tag sen jag skrev ett inlägg här.
Det är mycket i skolan men maten och träningen går bra....
Vikt imorse  vad 68 kg. Har gått ner ca 3 kg sen sist och kläderna börjar sitta bättre!
Åker till pojkvänner om 2 veckor och hoppas att jag väger ca 67 kg då....det är hårdträning som gäller!!!

Maten är inte så varierad som jag önskar, blir diverse soppor och sallader..och blir jag sugen på något framåt kvällen håller jag mig till frukt. Det funkar ganska bra men har fortfarande sug efter onyttigheter!

Nu ska jag återgå till plugget, ska väga mig igen på fredag tror jag och hoppas på viktnedgång! =)


Kommentarer
Postat av: elli

duktig du är!

2010-01-28 @ 13:07:48
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0