inte bra

vägde mig imorse, hade gått upp 0,5 kg...suck! För lite träning är orsaken!
Imorgon har jag skola hela dagen så då kommer ja inte kunna träna...men på tisdag ska jag bränna fett, blir minst en timma på löpbandet!

Ska fixa middag snart...blir stekt fisk med pizzasallad sen ska jag försöka att inte äta något mer...har tyvär russin i skafferiet som jag brukar mumsa på lite då och då...får helt enkelt skita i å köpa hem sånt som jag vet att jag småäter på!

Nej nu ska jag laga mat! Hoppas det går bra för er där ute!


Kommentarer
Postat av: elli

ska också sluta köpa hem sånt jag inte borde äta, då är det ju mindre risk att hetsa för inte pallar jag gå bort till affären då, hehe! ._. take care <3

2010-02-01 @ 11:59:53
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0