you could be the model type skinny with no appetite

Nej nu får det vara slut på allt ätande! Idag börjar jag om...helgen har innehållit för mkt choklad och socker...no more!

Nu ska jag iväg på ett spinningpass och bränna fett...mitt matintag för dagen kommer se ut såhär:

Matintag
Frukost: havregrynsgröt med russin
Lunch: soppa
Middag: grekisk sallad
Övrigt: morötter

Det är verkligen snart sommar...så jag måste gå ner minst 5 kg på ca 3 månader!
Fan, det är väl bara å bestämma sig? inget onyttigt får åka in i käften från och med nu, och viktigast av allt...tärningen!! Måste försöka träna iaf 5 ggr i veckan. Det enda som tar emot just nu är vädret...är inte så sugen på att gå till gymmet i snöstorm och minus 25 grader, jag vill ha vår nuuu så man kan ut å jogga!

Nästa vecka ska blir bra! Inget fail!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0