update

Blev ingen linssoppa...var verkligen inte sugen på det idag..får laga d imorn istället.

Till middag blev det istället havregrynsgröt men lite kako..inte världens bästa middag kanske...mkt kolhydrater men jag hade ingen ork att laga mat idag...är helt slut i kroppen, imorn blir det vila, har fortfarande träningsvärk i magen och benen är också helt slut!

Har gottat mig med morötter och lite kessella-dip som kvällsmys, får dock inte bli en vana..iaf inte mitt i veckan så här...på helgen kanske det är ok att unna sig något men inte på en torsdag!

Matintag:
Frukost: havregrynsgröt med kanel
Lunch: tonfisk med tomatkross, matvete och sparris
Middag: havregrynsgröt med kakao + en apelsin
Övrigt: morötter med kessella-dip

Kommer säkert ha gått upp imorn när jag ställer mig¨på vägen, det känns som d just nu iaf =(




Kommentarer
Postat av: elli

Hur många kalorier innehåller kesella? Tänkte att jag skulle hitta ngt sånt där som man kan äta utan att få allt för dåligt samvete! ;D Take care <3

2010-02-05 @ 11:11:16
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0