Tisdag

Plugg, plugg, plugg..så har min dag sett ut idag!
Har inte tränat något idag, men det räknade jag inte med heller, imorn däremot ska jag köra ett spinningpass =)

Matintag:
Frukost: havregrynsgröt med russin
Lunch: soppa
Middag: chiliconcarne med sallad
Övrigt: kessella-jordgubb/lime

Maten har väl gått sådär...har småätit lite torkade aprikoser också..men det är väl ändå helt ok, kommer nog bli ungefär samma matintag imorgon men då ska jag ju köra spinning också, så då känns det inte så farligt =)

Jag försöker intala mig själv att jag itne bantar, att jag istället försöker leva hälsosamt och börja träna ordentligt. Självklart vill jag gå ner minst 5 kg till sommaren men just nu känner jag ingen panik...inte än iaf =) Bara jag kommer igång med träningen så är det lugnt, sen i april så kan jag börja trappa ner lite på maten och fortsätta träna för att gå ner d sista inför sommaren. Nu tror jag bara att det är bra att jag äter hyffsat normalt och tränar eftersom min förbränning kommer igång, då blir kroppen van vid att den får mat varje dag efter träningen och sen när jag trappar ner på maten så är förhoppningsvis min förbränning på topp och jag kan bränna bort massa kilon de sista månaderna innan sommaren =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Beach 10...we can do this :D

2010-02-24 @ 11:51:03
URL: http://mindromvikt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt mål är 58:) vad är ditt då?

2010-02-24 @ 13:51:05
URL: http://mindromvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0