long day!

Skolan började kl 10.00 idag, skönt med lite sovmorgon =)
Lektionen slutade kl 11.30 och jag gick raka vägen till gymmet, körde bandet i 45 min sen körde jag några magövningar och tricepövningar på gymmet. känns som jag kommer få träningsvärk imorgon, har inte tränat på gym på aslänge! Men det är kul...hoppas jag fortsätter köra lite mer gym, jag vill ju få lite muskler =)

Matintag:
Frukost: havregrynsgröt
Innan träning: en banan
Lunch: tonfisk, keso, pizzasallad
Middag: spenatsoppa + ett kokt ägg
Övrigt: morötter och te

förresten...jag vägde mig imorse, vågen stog på 67, 5 med jag tror inte att d stämmer. Min våg är lite konstig...ska väga mig imorn igen å se om den fortfarande står på 67, nåt....verkar för bra för att vara sant liksom.

Nu bli det tv hela kvällen tror jag...e sjukt seg och orkar inte plugga nåt idag =(



Kommentarer
Postat av: elli

Vikten stämmer säkert, du är då duktig! Skulle aldrig klara 45 minuter på bandet haha ._. Ta hand om dig <3

2010-02-04 @ 10:47:23
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0