Vad ska man säga?

 Vet inte riktigt vad jag har för ursäkt...annat än att jag är lat, tjock, dum i huvet! Vad har jag för anledning till att äta massa popcorn? Det går långt ifrån bra med min bantning...åt helvete går det! Ska det vara så svårt? Varje dag tänker jag.."imorn, då jävlar" sen kan man inte ens hålla sig borta från onyttigheter under 24 timmar...helt sjukt!!!!!!

'Ska iaf göra ett nytt försök imorn, se till att jag inte har någonting hemma jag kan äta på som är onyttigt!
Min dag började bra, åt yoghurt och müsli sen en nyttig soppa till lunch. sen spårade det ur totalt....gick i skolan till 18.00 idag och var vrååååålhungrig när jag kom hem. Åt tonfisk och lite matvete, visst det är nyttigt och bra...men problemet var att jag inte blev mätt...då åt jag mozzarella och tomat..sen ställde jag mig å poppade popcorn....suck säger jag bara. Men nu finns det inga popcorn kvar och jag ska aldrig mer köpa hem popcorn för då äter jag  bara upp dom, jag har liksom ingen hejd! jag bara äter å äter, mest för att ja e uttråkad tror jag.

imorn...då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0