Spinning

Kom nyss hem från spinningpasset, körde 60 min. Trodde att jag skulle dö men det gjorde jag inte, var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara, klarade av passet bra =)

Nu är jag så hungrig så jag skulle kunna äta en häst! Men jag vet inte vad jag ska äta...har linssoppa kvar men är inte så sugen på d...sparar nog den till imorgon lunch. Tror jag ska koka ägg och äta knäckebröd och ev. tonfisk!?

Vikt imorse: 68.9 kg

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: linssoppa
Middag: 2 ägg knäckebröd, tonfisk?
Övrigt: fun light, russin

Nu ska jag springa till tvätten, hoppas det går bra för er alla!


Kommentarer
Postat av: Skinny

Hon i mitten<33Fan va fin kropp._.

2009-09-03 @ 12:54:12
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0