ny dag

Idag har det gått ganska bra faktiskt. Har tränat, vilket känns som det var typ 405640 dagar sen sist. Jag gick en powerwalk på ca 4 km å sen joggade jag 3 km. Shit va jobbigt d va å jogga, men jag klarade hela varvet iaf =)

Matintag:
Frukost: yoghurt med müsli
Lunch: tonfisk och fullkornsbulgur
Middag: soppa
update: en skål med mjölk och müsli


Annars har jag inte gjort spec mkt idag, mest pluggat och varit trött! Har typ sömnproblem, fattar inte varför..de senaste 4 dagarna har jag legat i sängen från halv 12 till 2 och varit klarvaken. Sen när jag väl somnar så sover jag oroligt och vaknar stup i kvarten...

har inte vägt mig på flera dagar....pallar inte å se att siffrorna är kvar...det går ju så sjukt segt, fast iof så e ja inte så duktig heller så jag kan inte räkna med att gå ner 1 kg i veckan som ja gjorde förut, ska väl vara glad om jag går ner 0,5 kg per vecka...om ens d. Tränar ju inte varje dag nu, äter inte lika nyttigt längre heller även fast jag inte äter onyttigt. Nyttigt enligt mig är sallad och typ tonfisk i vatten, eller kyckling i ugn. Alltså inget fett å inga kolhydrater...men som ja sagt tidigare så pallar ja inte d just nu. är bara allmänt deppig.

Pratade med min pojkvän igår och han trodde att jag var deprimerad...lr iaf lite. Och det tror jag också...ser bara negatvit på allt. är nästan aldrig glad. har svårt för att skratta. sitter hellre inspärrad i mitt lilla rum än att gå ut å umgås med mina vänner. hm ja d säger väl d mesta!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0