Ledig

Idag har varit en riktigt slapp dag, hade inga föreläsningar i skolan idag så jag tog sovmorgon, sov till kl 11.00, riktigt skönt med tanke på mina sömnproblem!

Ingen träning idag, har fortfarande ont i knät....hoppas det inte är allvarligt!
Maten idag har gått bra och vågen visade ett positivt resultat...68.8 kg. Skönt att se 8:an men ska inte bli alltför exalterad, känner på mig att det vara vad en tillfällighet och imorn när jag väger mig kommer den säkert visa    69+.

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: linssoppa
Middag: linssoppa
Övrigt: vindruvor




Kommentarer
Postat av: Mikkan

Men dem dära sista kilona behöver man ju egentligen inte ha allt för bråttom med heller.. ^^

Vet egentligen inte vad min taktik är, går mkt och joggar då och då. Sen så räknar jag kalorier, men de sker automatisk i mitt huvud oftast. Kan liksom inte låta bli att inte göra de. De är som att försöka att inte läsa texten på en skylt man har framför sig eller något ^^

Helst vill jag ligga på 1200-1300 kcal per dag, inte mera för jag är LIVRÄDD att förbräning ska sjunka ^^

Själv?

2009-09-17 @ 21:28:39
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0