kaos

Jag hade ju tänkt att ta en lugn helg...riktigt så blev det inte!
Bestämde mig i sista sekund att gå ut i lördags..blev asfull och söp nästan bort min mobil. Som tur var hittade en som jobbade på krogen min mobil. Söndagen blev som den blev, var bakis och tryckte i mig massa pannkakor till lunch och potatismos som middag...var det enda jag hade hemma, så speciellt nyttigt blev det ju inte!

Men nu är det en ny vecka och jag ska inte gå ut på 2 helgen har jag bestämt. Ska äta nyttigt varje dag och försöka träna 4 ggr den här veckan...minst!

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: -
Middag: kycklinggryta med råris och kidneybönor


Önskar verkligen att jag hade ork att äta sallad varje dag och skippa kolhydraterna, även om jag äter fullkorn..men ja pallar inte =(

nu måste jag sätta igång med plugget innan det blir för sent!
stay strong
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0