Ingen motivation

Asså det går inge bra. har ingen lust till något. Skulle ha tränat idag men det har spöregnat hela dagen och lat som jag är orkar jag inte ta mig till gymmet. Maten går väl sådär, äter inte spec onyttigt men det känns så dåligt när jag inte förbränner något. Imorn har jag iaf bestämt att jag ska på spinning kl 10.00! Hoppas jag inte tar sovmorgon istället...

Såg en tjej när jag surfade runt lite, hon var exakt lika lång som jag, alltså 174 cm och hon vägde 55 kg och hade en perfekt kropp. Detta betyder alltså att jag måste gå ner ca 14 kg...oooooooooooorka! Nej men jag tror nog jag skulle vara nöjd om jag vägde 58 kg. Men det är ändå ca 10 kg kvar, fyfan! Hur ska jag klara det??? Just nu känns det hopplöst, just med tanke på att min träning går åt helvete. Sen ska jag ut imorn.ångest.ångest.ångest!

Ikväll ska ja tiitta på film me en kompis, till filmen blir det cola light och grönsaker med dip...bättre än chips å¨godis , men ändå...inte ok!

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: texmex-soppa
Middag: tonfisk i sataysås och matvete
Övrigt: grönsaker med dip, cola






Kommentarer
Postat av: Skinny

Under helgen måste man ju få unna sig något:)

Hoppas du får en trevlig helg!

2009-09-05 @ 09:20:06
URL: http://iwantbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0