Hur man vet om man är tjock

Idag har det gått hyffsat, har iaf tränat å då känns allt bättre. Måste verkligen komma igång me träningen, innan varje pass är jag jättenära att skita i d för att jag inte orkar ta mig till gymmet. Sen när jag väl sitter på cykeln så är allt bra, sen efteråt känns det ju jättebra också! Men som sagt, måste komma in i d igen, blir nog ingen träning imorn och på torsdag, men fredag och lördag ska ja köra iaf!

Maten har gått ok idag...
Matintag:
Frukost: yoghurt med müsli
Lunch: texmex soppa
Middag: 3 knäckemackor med kokt ägg
Övrigt: fruktsallad efter träningen
Motion: 60 min spinning

Känner verkligen att jag inte orkar vara tjock längre!!!! Har stått nu i ca en timma och prövat kläder inför skolan imorn, och INGENTING sitter bra!?!? Då vet man verkligen att man är tjock, och då är det dags att göra något åt saken...right? Skulle verkligen behöva köpa nya kläder men ska nog göra det när jag nått mitt första delmål...om ja kan hålla mig så länge....hmm, det är ju ändå 3 kg dit...hm vad kan d ta? en månad kanske? iaf i min takt..ååh orka!


Kommentarer
Postat av: correction

Tänk om det vore så enkelt så som hon på bilden gör. <3

.M.

2009-09-13 @ 17:44:18
URL: http://correction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0