hets hets hets

åååh idag har det verkligen inte gått bra med maten!
Ingen motion heller, gick en promenad på 30 min bara!

Matintag:
Frukost: yoghurt med müsli
Lunch: tonfisk med matvete
Middag: ruccula bönor och mozzarella
Övrigt: vindruvor och ett halvt paket riskakor (lättsaltade)


SUCK säger jag bara, ska aldrig mer köpa hem riskakor, dom e ju förfan beroendeframkallande, helt omöjligt för mig att bara ta EN. Känns som ett riktigt fiasko idag, ätit på tok för mkt!
Imorn hoppas jag det blir bättre...ska vila knät imorn me men på söndag blir det ett spinningpass iaf!



Kommentarer
Postat av: Mikkan

Men riskakor är iaf de iaf inte så högt kalori innehåll i :)

Okej, då har vi nästan samma taktik. Brukar du träna för något då?

(fst, trevlig helg i efterskott ^^)

2009-09-20 @ 10:37:39
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0