Helvetes natt

Fyfan vilken natt asså! Jag kunde bara inte sova....somnade kl halv fem. Fattar inte vad problemet e och jag fattar heller inte vad mina grannars problem är, det var nån idiot som hade för sig att möblera om kl halv 3 på natten!?

Så min dag idag har blivit helt fuckad, sov till kl 13.00 sen har jag varit helt apatisk känns d som :P
Orkade inte spinning heller, istället åkte jag iväg å köpte mig en cykel! =)

Vågen var väldigt snäll imorse och visade 67.9 kg. Hoppas jag inte gått upp allt för mkt till imorn!

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch/middag: 2 matsekdar fullkornsris och en slev köttfärsgryta + lite sallad och tomat
Övrigt:??? kanske några morötter

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att ligga framför soffan hela kvällen och glo på tv, men jag borde igentligen plugga...men ja ooorkar inte!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0