FREEEDAG

Gud va skönt med helg! Har varit en jobbig vecka, både med mat/träning samt skolan. Men nu i helgen ska jag ta det lugnt, ingen utgång...ska bara äta nyttigt och träna!

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: macka med mozzarella, ruccula, tomat
Middag: kycklinggryta med krossade tomater, kokosmjölk (light), linser...till d åt jag fullkornsbulgur
Övrigt: vindruvor cola light


Var på gymmet tidigare idag, körde bandet i 50 min och imorn tänkte jag gå på spinningpass kl 10.00.
Har inte vägt mig än, känns fortfarande som att min vikt står still men det kanske tar en stund för kroppen att komma igång. Sen äter jag iof kolhydrater vilket jag inte gjorde sist jag bantade. Men eftersom jag tränar så kanske det inte gör så mkt? Pratade med min pojkvän och han sa att det är bra att jag äter fullkorns-kolhydrater för då bygger jag muskler och förlorar underhudsfettet. Hoppas d stämmer, dock kommer resultaten kanske ta lite längre tid men jag känner verkligen att jag inte orkar äta sallad varje dag som jag gjorde förut.

Skulle verkligen behöva plugga nu men pallar inte...ska kolla tv å äta vindruvor och dricka cola light istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0