En bra dag

Idag har jag varit i skolan men började morgonen med ett träningspass. Gick på bandet i 45 minuter, fyfan vad min kondis har blivit sämre...kommer ihåg när jag var som bäst...då körde jag 60 min utan problem med lutning 7.0 och speed 6.8. Imorse körde jag lutning 6.0 och speed 6.0 och jag dog nästan haha. Fast jag tror det berodde på att jag var trött och inte hade ätit fukost, men ändå!

Maten idag har gått sådär, ätit för lite känns det som. Åt min frukost så sent som kl halv 12, yoghurt med müsli, sen hade jag lektioner fram till 5 och åt nyss en portion linssoppa. Men överlag är jag nöjd med dagen.

Vikt imorse: 69.3 kg. Helt sjukt! Var helt säker på att jag skulle väga typ 73 kg med tanke på att jag ätit som en häst sen jag slutade banta. Det känns iaf bra att jag "bara" har ca 6-7 kg kvar nu.

När jag började för allra första gången med min bantning vägde jag 78 kg, sen kom jag ner till 67 kg. Var hyffsat nöjd då men tror att om jag går ner till 62 kg så blir det perfekt. Mitt mål är att väga 62 kg till jul. Det borde jag klara! Den enda nackdelen med att jag bor själv nu är att jag kommer gå ut på krogen varje lördag eftersom alla mina klasskompisar kommer göra d...och jag hatar att vara ensam så jag kommer inte vilja sitta hemma själv under helgen. Och jag är inte den som går ut nykter så det kommer bli en hel del alkohol som sedan leder till att jag kommer vara bakis på söndagarna = sugen på fet mat!

Men iaf, 7 kg på ca 4 månader...alltså ca 2 kg i månaden. Så det kommer gå bra, sist jag bantade gick jag ner 4 kg i månaden men då var jag stenhård med mat och träning! Så jag tror detta bli bra. Skulle ju inte bli ledsen om jag gick ner 7 kg på 2 månader men vet inte om jag orkar köra så hårt som jag gjorde sist...plus att jag kommer ha mkt att göra i skolan den här terminen!

Nu blir det kaffe och cigg =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0