Dödstrött

Hej och hå! Ligger helt död i min soffa och slö-tittar på tv. Hela mina dag har bestått av flytt och flyttstädning..gud va ja hatar att flytta. Så idag blev det ingen motion, förutom städningen och promenader fram och tillbaka mellan två lägenheter.

Har inte ork eller lust till att laga mat, dels för att jag är för trött och dels för att det är så jävla dyrt med mat!! Märker verkligen skillnad nu när man är själv. Förut delade jag och min pojkvän på allt men nu är jag ensam... grejjen är att visst ja skulle kunna leva som många andra studenter och äta nudlar, pasta med korv och annan billig mat. Men nu är det ju så att jag vill gå ner i vikt, och nyttig mat är dyr! Som tex frukt och sallad, det är svindyrt ju! Skulle verkligen behöva kolla upp lite nya recept...nyttig mat som e billig, undrar om det finns!?

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: linssoppa
Middag: yoghurt och müsli, ett äpple
Övrigt: vindruvor?




Kommentarer
Postat av: Mikkan

Nu var det jättelänge du frågade men jag svarar ändå ^^

Min målvikt åker är runt 55-60 . Då lär jag väl ligga med ett bmi runt 18. Har typ alltid tänkt att de kan vara "bra" att gå ner två-tre kg extra så att man har en liten säkerhet typ ^^

2009-09-04 @ 13:32:05
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0