Bad day

Gud vad det gått dåligt idag, känns som det enda jag gjort idag är att äta å äta å äta.
Gick upp imorse  och körde spinning, det är väl det enda positiva med den här dagen =(
Har inte ätit spec onyttigt men bara väldigt mkt och ofta. Vet inte varför, blev väl bara sjukt less!
Hoppas på nya tag imorgon. Dock får jag besök av min syster på tisdag..sjuuuuuukt kul! Vi har inte setts på 2 månader för att vi bor så långt ifrån varandra. men nu ska hon vara här i 1 1/2 vecka och det betyder onyttig mat! Hon äter verkligen onyttigt varje dag och går inte upp ett kg, fattar inte vaför. och då är vi ändå tvillingar, vi har itne alls samma kropp, hon e smal ja e tjock. Iaf, jag kommer säkert äta maten vi lagar och då kommer det knappast bli soppa eller sallad...får se hur det går. Hoppas jag inte går upp allt för mkt! JAg kommer iaf inte kunna blogga under tiden hon är här. Vill inte att hon ska veta om min blogg...frågan e va ja ska göra me alla era bloggar jag läser, dom finns ju på min  dator..hmm.

Nu ska ja glo på tv:n, vägde förrsten samma som igår, alltså 67.7 kg imorse! kommer garanterat väga mer imorn efter den här dagen =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0