1 kg

Tänkte på en sak idag. Jag är 1 kg ifrån min lägsta vikt, som jag vägde i sommras. Tror jag vägde 66.8 kg som lägst...1 kg är ju ignenting, men shit vad mkt fetare jag är. Måste bero på att jag tränade massa förut och fick en massa muskler. För nu är hela min kropp endast en stor fettklump. Måste försöka träna mer helt enkelt!

Körde ett spinningpass förut och tog ut mig totalt...me like! Dock blir jag jämt så himla hungrig efter att jag tränat och även fast jag ätit nu efteråt så är jag fortfarande hungrig..men ja ska inte äta! Får bli en morot isåfall.

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: kycklinggryta med fullkornsris
Middag: kycklinggryta med fullkornsris

Vikt imorse: 67.7 kg.

Nu blir det idol å sen lite plugg!
<3






Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-24 @ 22:40:25
URL: http://jaagkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0