---

Gud vilken slapp dag det var igår....gick typ inte utanför dörren, förutom när jag skulle röka förstås.
Maten igår var väl ok. Åt det vanliga tilll frukost, till lunch blev det kycklinggryta av linser, krossade tomater och kokosmjölk och middag blev texmexsoppa. Sen åt jag även vindruvor på kvällen till filmen!

Har ju inte tränat något pga mitt knä men ska testa ett spinningpass nu om ca 20 min.

Matintag idag:
Frukost: yoghurt med müsli
Lunch: tonfisk i sataysås + ca 2 matskedar fullkornsris
Middag: kycklinggrytan jag åt igår + bönor

Nu måste ja skynda mig till gymmet!


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Hoppar man över träningen bara en gång så tycker jag att de är så himla svårt att komma igång igen också.

Hur gick spinningen igår då? :) Du har inte funderat på att typ simma eller bara göra enkla övningar hemma som är mera skonsamma. Med tanken på knät. Fast, de känns ju såklart inte lika bra som bli alldeles anfådd och päcklig, gillar den känslan ^^

Jag har ett gymkort, men går mest bara på vintern. Brukar bli så himla mkt folk på våren början av sommaren. Och så känns de bättre att vara ute och njuta av den friska luften :) Kram

2009-09-21 @ 11:47:43
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Vad roligt att knät inte tjaffsade! ^^

Okej, jo jag har inte varit i ett badhus på flera år, konstigt nog så går de lättare att bada ute..

Är de spinning i grupp eller gör du de själv, vad är de för gym du går på?

För mig går de helt okej, lite segt att försöka springa då jag blir så trött i bena men annars funkar de :)

2009-09-21 @ 18:51:25
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0