I don´t get it!

Fattar inte varför jag ska balla ur såhär...ska det vara så svårt att hålla sig till på ondag? Är ju inte alls många dagar kvar!!! Handlade idag och då köpte jag tacos och lösgodis...why?
Får skylla mig själv, när jag väger mig på onsdag kommer det säkert inte ha hänt ett skit, ska väl vara glad om jag inte gått UPP!

Blev tacos över så kommer äta det imorn också..men tränade idag iaf, vilket var tur. Blir väl träningen imorn också om jag ska fortsätta äta såhär =(
Önskar bara att man kunde vara nöjd men sin vikt/kropp. men men...mitt mål är iaf inte att gå ner 10 kg på en månad, jag är nöjd om jag går ner ca 8 kg till sommaren, och det är ju långt dit...så det blir ingen råbantning för min del. SKa äta nyttigt och träna!!!!
nej nu blir det sängen, e sjukt trött!
Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: pania

förmodligen hade hon tillgång till en PT och fettsugning :P

2009-10-17 @ 23:47:39
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: pania

sv; tack så mycket :)

försök att sluta tänka så mkt på maten och vikten ett tag. Ät vad du vill men i små mängder så du krymper magsäcken lite :)

2009-10-18 @ 16:20:58
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: Anonym

de låter hälsosamt! du kommer ju ha mkt lättare att behålla den vikten sen oxå än om du svälter

2009-11-24 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0