freeeedag!

Äntligen är det fredag...och bara 5 dagar kvar till jag åker hem i två veckor =) ååh vad jag längtar!
Hade inget att göra förut så jag gick till gymmet och körde bandet i 60 min, känner mig duktig! Min middag blev dock inte så nyttig men kände att jag förtjänade det :P

Frukost:yoghurt med müsli
Lunch: sparrissoppa
Middag: ciabatta med mozzarella
Övrigt: cola light och frukt

Har inte vägt mig än, ska som sagt göra det på onsdag morgon, men jag mätte mig lite idag och till min stora förvåning så har min mage blivit smalare, mätte på den tjockaste delen på magen, midjan, och under bröstet. Hade gått ner ca 3 cm på alla ställen..=) Har faktiskt märkt att magen blivit mindre, låren och rumpan däremot ser jag ingen skillnad på..hmm måste träna mer!

Tittade på the hills förut...tyckte stephenie såg så annorlunda ut mot vad hon brukar, undrade om hon fixat läpparna eller näsan..men sen såg jag att hon bara gått ner i vikt..och inte lite heller, hon ser sjukt mkt bättre ut nu!!

Somnar jag inte allt för sent inatt så ska jag försöka gå på  spinning imorn kl 10.00!
Nu ska jag tvätta å sen titta på idol!



Stephenie från the hills


Kommentarer
Postat av: destra

Inga prob. just nu delmål/mål (får se) är 50.

ha en fin helg. KRAM!

2009-10-16 @ 19:53:11
URL: http://controlmyself.blogg.se/
Postat av: pania

hon har ju fasen gjort om hela sig själv:P Hon ser ju ut som heidi nu

2009-10-17 @ 21:32:00
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0