Så glad så att jag dör!

Kan inte sluta le. Min pojkvän besämde sig igår för att han skulle komma och hälsa på mig i helgen :D
Han kommer imorn och åker hem igen på måndag, kommer bli så mysigt!!!

Det enda negativa är att det kommer skita sig med mat och träning. Kommer antagligen gå ut på lördagen och sen kanske en bakispizza på söndan. Men det är d värt..är bara så glad att jag får träffa han, va typ en månad sen sist!
Får köra stenhårt sen när han åker hem...träning och nyttig mat för hela slanten!

Hade gått upp imorse när jag vägde mig, men det kanske är vattenvikten? hmm, var inte så mkt iaf!
Var på en PW imorse iaf, ca 45 min.
Frukost: kaffe och en banan
Lunch: shake
Middag: tacosallad utan ost
Övrigt: clementiner

Kanske inte var optimalt idag när det gäller maten, men ligger nog under 1000 kcla iaf med tanke på att jag drack min sista shake till lunch, sen har jag ju tränat också!

Ska bli spännande å se om han ser nån skillnad på min kropp...hade på mig ett par jeans idag till skolan som satt tajt förut, spec över rumpan och i midjan, men nu e dom så pass stora så jag måste dra upp dom...LOVLEY!

Med tanke på att min pojkvän så kommer jag inte kunna blogga...skriver ett inlägg när han åker hem!


Kommentarer
Postat av: Alison

Är det du på bilden? :)

Kram<3

2009-12-01 @ 12:01:28
URL: http://aliiison.blogg.se/
Postat av: alexis

Åh vad mysigt att träffa pojkvännen! Har kört långdistans under 2 terminer och det är verkligen ren lycka när man träffas igen!

2009-12-02 @ 13:46:25
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: D

varför träffas ni så sällan? :o

2009-12-02 @ 21:03:36
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0