omstart

Nu  är jag tillbaka. Har inte tränat på ca 3 veckor och ätit som en gris....vilket syns på vågen!
Känner att jag inte orkar mer, har ingen motivation till varken träning eller nyttig mat. därför har jag beställt cambridge, ska köra shakes i 2 veckor och hoppas på så vis få en kickstart för att sen börja träna och äta nyttigt.JAg är desperat!!! 
Tror mina shakes kommer nån gång nästa vecka..då jävlar! SKA klara av 2 veckor!!! får äta 3 shakes om dagen och bara dricka vatten, inget annat..kommer va sjukt jobbigt men måste verkligen!!!! Hoppas på at gå ner ca 5 kg och sen ska ja gå ner 5 kg till på egen hand. sen är jag i mål!

Nu blir det sängen, vi hörs nästa vecka då jag börjar med cambridge, kommer gå ut i helgen osv så kommer nog inte bli något nyttigt fram till jag börjar min kur!

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Kristina

STAY STRONG! :)

2009-11-08 @ 20:27:34
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se
Postat av: Sophia

Att gå på pulver är det bästa jag har gjort. Alla säger att de första dagarna är jobbigast, men jag var så jävla motiverad så för mig gick det smärtfritt. Jag ångrar nu att jag började äta, för så fort man tar en tugga mat (mitt i kuren) så är det svårt att återgå och fortfölja dieten. Jag är säker på att du klarar det. Det sitter i ditt huvud om du ska klara det eller inte. Tänk inte så mycket och bara gör det!

2009-11-10 @ 06:57:56
URL: http://youluckything.blogspot.com/
Postat av: Sophia

Jag har kört i 7 veckor nu. Men jag har ätit den senaste veckan + en hel del fusk. Jag gick ner 12 kg på 6 veckor och då fuskade jag ibland. Hade nog gått ner några kilo till om jag tagit mig i kragen. Jag äter alla tre påsar oavsett om jag äter annat också. Då får man i alla fall i sig näringen. Jag fortsätter gå ner...

2009-11-10 @ 22:20:12
URL: http://youluckything.blogspot.com/
Postat av: sassa

välkommen tillbaks till bloggandet ♥

lycka till nu sötis ♥

2009-11-11 @ 15:39:20
URL: http://sassaheffaklump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0