Julklappar

Känns sååå skönt att jag nästan är klar med alla mina julklappar, var på stan idag och shoppade till familjen. Sen storhandlade jag på willys, massa grönsaker och protein!
Idag har jag druckit 2 shakes och ikväll ska jag äta tonfisk med lite grönsaker...

Vägde 67,8 kg imorse, kul att jag fortfarande går ner =)
Hinner jag ska jag köra mitt första träningspass på lääääänge, blir nog en promenix på bandet! Sen på lördag har jag bestämt att jag ska på spinning, måste komma igång med d igen. Skitbra träning plus att jag tycker att det är kul, det svåra är bara att ta sig till gymmet, sen när man väl är där flyter det på!

Nu blir det lite plugg och sen en lugn tv-kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0