Dag 6

2 av 3 shakes e nere i magen, tänkte ta den sista ikväll till desperata hemmafruar =)

Har gått ner ytterligare 1 kg.. känns helt underbart! Hoppas att det fortsätter i den här takten för då kommer ja gå ner mkt mer än vad jag räknat med! Det känns som jag inte borde gå ner mer i vikt men enligt viklubben är det just idag som fettförbränningen verkligen kommit igång, vilket borde betyda att jag fortsätter gå ner i vikt andra veckan också. Kanske är dom här kg jag gått ner nu bara vatten som jag snabbt går upp igen när jag slutar min kur!?

Jag är väldigt trött idag, kanske beror på att jag inte äter :P Men jag fantiserar fortfarande om mat..eller iaf något att tugga på! Men varje morgon jag ställer mig på vågen känner jag att det är värt det!

Jag har verkligen ett osunt förhållande till mat har jag kommit på. För bara några år sen tänkte jag aldrig på mat, åt vad som serverades på middagsbordet...åt, blev mätt och tänkte inte mkt mer på d..sen tyckte inte att jag var tjock (även fast jag var det) Hade inga tankat över huvud taget på att gå ner i vikt. Nu däremot är mat det enda jag tänkter på. Tänker på vad jag ska äta, vad gott allt som har med mat att göra är osv. Samtidigt som jag hela tiden tänker på vad jag stoppar i mig, försöker äta nyttigt och hela tiden sträva efter att bli smal! Tråkigt att det blivit så...att man bara inte kan vara nöjd...eller ännu bättre, lyckas gå ner till sin målvikt och sen stanna där!!! Inte äta massa skräpmat, chips, popcorn osv för att sen må dåligt och börja om igen. =(


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Jo de går väl inte jätteframåt men inte bakåt heller... Tror att de kommer gå lite bättre när jag flyttat in defentivt i min nya lägenhet ^^

Kan jag bestämma vad jag ska äta själv utan bråk.

Hur går de med dina mål? ^^

2009-11-17 @ 21:06:37
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Tack ^^

Hur länge har du hållit på att shaka då? Och vad är resultaten ^^

Ska börja med modifast så fort jag kommer hem :D

2009-11-18 @ 00:28:00
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okey! För om man har en konsulent så får man massor av tips och råd :P Men bra att jag sa det med de 2 timmarna då :)

Sen så går man ner mest i vatten den första veckan. Min första vecka tappade jag 3.6 kilo. Andra veckan går man ner mindre, för då är det inte vatten man går ner :P Osv osv.



Upptrappning går till så att man börjar äta lite i tagen, och tugga sakta! Så magen hinner vänja sig. En vecka kan typ se ut såhär:



Dag 1: Ett kokt ägg

Dag 2: Lite kyckling eller kött.

Dag 3: Lite mer kött.

Dag 4: Lite kött, lägg till lite sallad.



Osv. Tanken är att du ska vänja magen :) Och inte börja med kolydrater alltför snabbt, inte under upptrappning iaf. Men sök runt på internet så hittar du massor :) Och undrar du nåt så fråga mig :)

2009-11-18 @ 01:15:54
URL: http://sandralander.blogg.se/
Postat av: Anonym

på hur kort tid gick du ner ett kg? :)

2009-11-24 @ 13:13:06
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0