Dag 4

Idag har det gått ganska bra, är fortfarande sugen på mat men har man bestämt sig så har man =)

Dag 4
Nu är dina glykogenlager i stort sett tömda och kroppen börjar hämta all sin energi från kroppens fettdepåer. Du börjar nu må allt bättre, även om det kommer stunder av trötthet. De flesta känner redan nu att de blir piggare, att de orkar mer och behöver mindre sömn. Forsätt att dricka mycket. Och gör din dagliga promenad.

Har fått i mig alla mina shakes för dagen och imorse hade jag gått ner 0,5 kg vilket känns helt ok. Imorgon är det måndag och skola...har ganska många föreläsningar i veckan och tror det kommer bli tufft med min diet men snart har det gått en vecka å då är det bara en vecka kvar weee!

Fryser väldigt mkt, beror nog på att jag endast dricker kallt vatten och mina shakes är också kalla, drack lite varmt vatten förut..var inte gott men det värmde iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0