Dag 2

Nu är snart dag 2 avklarad, har en shake till som jag tänkte dricka vid åtta tiden. känner mig svag och allmänt likgiltig på något sätt, känner mig lite som en zombie. Tankar om mat snurrar i huvet, fantiserar om att få äta allt möjligt, drömde till och med om mat inatt :P

Men jag ger inte upp!!! Mitt mål är att vara hyffsat smal till jullovet då jag ska åka hem till min pojkvän. Har inte berättat att jag går på cambridge för honom, vill komma hem smal och se om han märker någon skillnad!

Vägde mig imorse och hade gått ner 1 kg. Antar att det inte kommer fortsätta i den takten men hoppas på att gå ner ca 4 kg sammanlagt under dessa 2 veckor, sen skulle jag helst vilja gå ner 2 kg tilll innan jag åker hem. Kan gå om jag verkligen äter nyttigt och börjar träna efter mina 2 veckor med ren kur. Vill ju inte gå upp allt igen efter 2 helvetesveckor, då är d ju inte värt det!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du kan bli otroligt smal och tappa jättemånga kilon! Ge aldrig upp drömmen, för den kan bli till verklighet. I belive in you och det gör alla andra som besöker din blogg också. ELLER HUR???!!!

2009-11-13 @ 21:31:06
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0