Dag 12

Nu är det bara 2 dagar kvar =)
Har gått ner ytterligare 2 kg..sammanlagt 6 kg på 12 dagar, jag känner mig nöjd! Ser också stor skillnad på magen, men även liite på benen...byxorna sitter iaf lösare än va dom brukar göra så det känns bra!

Man ska ju börja med upptrappning efter 2 veckors ren kur för att vänja magen vid fast föda igen. Men jag har inte råd att köpa fler shakes så jag tänkte såhär:
Idag äter jag 3 shakes, imorgon äter jag 3 shakes och lägger till 100 gram kyckling. Dag 14 dricker jag 2 shakes och äter kyckling + lite grönsaker och den dag 15 äter jag yoghurt till frukost, min sista shake till lunch och sen spenatsoppa till middag. Sen är shakes:en slut och det är dags att börja träna och fortsätta äta nyttig frukost, lunch och middag!

Mitt mål är att gå ner ytterligare 1-2 kg innan jag åker hem (15 december), beroende på hur mkt jag går upp igen efter jag börjar äta mat(vattenvikten).

Nu måste jag verkligen sätta igång med plugget!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är verkligen jätte, jätteduktig. <3

2009-11-24 @ 13:15:38
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Mission

6kg på 12 dagar? vad är din diet?

fan va duktigt :D

2009-11-24 @ 16:59:38
URL: http://missionvao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0