vindruvor vs tonfisksallad



Körde ett hårt magpass med pojkvännen, kommer få grooooov träningsvärk imorn känner jag...men d e gött =)
Sen gick jag 50 min på bandet, lutning 6,5 , speed 6,5.

På vägen hem ville jag köpa vindruvor och äta istället för tonfisksallad....för att jag var så sjukt sugen på vindruvor + att ja inte va speciellt hungrig eller sugen på tonfisk. Då blev min pojkvän arg och sa att han inte tänkte köpa vindruvor till mig (jag hade inte med mig pengar) för han vill inte stödja mina "anorexi-fasoner"....What? För det första har ja inte anorexia...var bara sugen på vindruvor....visst fattar jag att man måste äta, speciellt efter ett hårt träningspass...och jag måste äta för att hålla igång mig ämnesomsättning, men det känns lite onödigt att äta tonfisk när man inte ens e hungrig! jaja....blev tonfisksallad iaf...så att min pojkvän kan sluta sura!

Ska slappa framför tv:n i 20 min till sen blir det några timmar plugg innan det är sovdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0