Tjock!

Usch, känner mig riktigt tjock...säkert psykiskt för att jag vägde 71 kg imorse...känner mig bara allmänt ful, sådär så man inte vill visa sig ute..Börjar bli väldigt trött på bantningen också, inte för att jag ska ge upp eller att jag är sugen på fet mat...absolut inte, är bara så trött på maten jag äter, har så dålig fantasi så den blir ingen variation, blir oftast tonfisk eller kycklingsallad och ibland linssoppa! Känns tungt när man tänker på att jag ska banta i minst 5 veckor till, men vad gör man inte för att bli smal =) 5 veckor är igentligen itne så länge om man tänker på vad jag får för mödan (en snygg kropp)!

Plugget går skit också..känns inte som jag kommer framåt me ekonomin, kan kanske 1/3 å dom sista 2/3 vill inte fasta i min lilla hjärna! Fuck it! Nu ska jag dra å träna, 75 min spinning står på schemat!

Hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

läsvärd blogg :) försöker du gå ner i vikt för något speciellt?

2009-05-25 @ 18:15:53
URL: http://aswedishgirloncrete.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Svar: jaha okej :) alltid roligt o gå ner lite i vikt! :P vart ska du resa?

2009-05-25 @ 20:27:18
URL: http://aswedishgirloncrete.blogg.se/
Postat av: e

ett litet tips bara: quorn! i quorn filee är 45kcal, men det finns ju massor av olika sorter (färs, bitar,fileer m.m) min favorit är quorn nuggets som är ungefär som kyckling nuggets i smaken 32kcal per st.

2009-05-26 @ 09:55:20
URL: http://ilooseiwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0