Taggad!



Idag har det varit en bra dag..vet inte om jag inbillar mig men det kändes som jeansen satt lite lösare idag =)
Har varit i skolan hela dagen, som vanligt..och snart är det dags för spinning 75 min! Jag e taggad!!!

Har ätit yoghurt och müsli till frukost och till lunch blev det en tonfisksallad...är fortfarande mätt sen lunchen men kommer vara vrålhungrig efter mitt spinningpass..blir alltid hungrig efter att jag tränat hårt. Frågan är bara vad jag ska äta, har typ inget hemma och det är såå jobbigt att gå å handla! Jag har så dåligt fantasi när det gäller nyttig mat, det enda jag kan komma på är sallad, sallad, sallad och soppa! Så jag antar att det blir nån slags sallad ikväll :)

Jag längtar till imornbitti då jag får ställa mig på vågen, det är alltid så spännande tycker jag, fast enligt tradition så borde jag ha gått upp några hg/kg till imorn, vägde ju 73,3 imorn så jag tippar på att jag ligger runt 74 kg!?

Nu har jag precis druckit en creatine complete...jättesmarrigt! Dricker det så att jag ska bli pigg till träningen, d motsvarar ungefär 4 koppar kaffe, hoppas ja kan somna ikväll bara haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0