Spinning!

Kom nyss hem från spinningen, känns alltid lika skönt efteråt...börjar faktiskt märka på mina lår att det börjar bli muskler och att dom blir fastare :)



Idag är det nästan exakt en månad sen jag började min viktnedgång och jag har gått ner ca 4 kg vilket betyder 1 kg i veckan...är nöjd! Men min pojkvän tycker att det går för fort, han menar att det är bäst att gå ner 0,5 kg per vecka för att det ska vara hälsosamt och kroppen ska må bra. Men tror inte det är så farligt, jag svälter mig ju inte, äter 3 mål om dagen!
Är sjukt nöjd över att jag varje dag i en månad har tränat! Från att nästan inte träna alls till att antingen spinna eller gå på bandet en timma varje dag...det är duktigt tycker jag =)

Känner mig taggad idag..haha kanske bara för att vågen visade under 72 kg imorse, längtar till imorn då jag får väga mig för att se om jag ligger kvar eller har gått upp.

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: grekisk sallad
Middag: grekisk sallad

Nu ska jag plugga inför sista redovisningen innan sommarlovet, sen efter d börjar tenta-plugget ordentligt! Har 2 tentor som ska skrivas om 2 veckor och jag har inte börjat plugga än....men d ska nog gå bra ändå =)

Kommentarer
Postat av: K

1 kg i veckan är inte alls för snabbt! 1 kg i veckan är precis så hälsosamt som det ska vara! Grattis till din viktnedgång =)

2009-05-19 @ 20:56:40
URL: http://afrodisiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0