Se långsiktigt

Godmorgon!



Är sjukt trött...vill bara soooova! nu sitter jag och äter yoghurt och dricker ett glas citronvatten, ska till gymmet om ca 20 min och gå på bandet...ska gå minst en timma! Är det någon som brukar på band? Vilket lutning och speed brukar ni ha?
Jag är ingen joggingmänniska, jag burkar gå fort istället när jag går på bandet...kör typ 6.0 på lutning och spedd brukar vara 6.0-6.4.



Vägde mig nyss också, 73.6 kg. Men det verkar som att min kropp går ner ena dagen och upp andra, men ska försöka att inte tänka på mycket på det. Ska försöka se långsiktigt, ska nog skriva upp och väga mig varje dag men sen jämföra varje vecka om jag gått ner eller inte just den veckan.

Off to the gym!

Kommentarer
Postat av: friiiida

gillar din idé om vägning :)

den verkar bar, tror jag ska tesat den jag mä (A)

<33

2009-05-03 @ 11:19:05
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/
Postat av: Think Thin

Jag brukar springa på band i hastighet 7 eller 7,5 fast utan lutning. tror nog att ditt sätt att gå snabbt och mer lutning ger mer :P måste prova det!



Het kropp <3

2009-05-03 @ 21:57:10
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: selena

jag brukar också gå på 6.0 och lite där över precis som du! lutning ibland också. & ibland springer jag lite där i mellan, på 8.0 eller mer.. brukar köra på minst 45minuter. ^^

2009-05-05 @ 11:49:56
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0