Plugg!

Skola hela dan som vanligt...så kommer mina närmsta 3 veckor se ut framöver..skola, skola, skola!! Är så trött på skiten, vill bara ha sommar nu!



Jag och min pojkvän funderar på att åka till New York i augusti, skulle va sjukt kul! Har aldrig varit i USA, ännu en anledning till att bli smal, i slutet av augusti hoppas ja att jag har nått mitt slutmål, 65 kg!

Glömde väga mig imorse, försov mig å va så stressad..väger mig imorn!
Nu kom jag precis ur duschen, har varit på spinningpass =)

Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: räksallad
Middag: räksallad

Nu: plugg =(

Kommentarer
Postat av: F

NY BLOGG, BLEV BUSTED!!!

FÖRRA : SAVEMYSECRET.

NYA : KEEP MY SECRETT.



KISSES<3



kämpa<3

2009-05-14 @ 19:18:22
URL: http://keepmysecrett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0