PAUS

Återigen plugg plugg plugg, har pluggat hela dagen och kommer forsätta nöta in alla formler å skit efter det här inlägget.

Idag blev det ingen träning.. =( har sån sjuk ångest över det! Känns som jag kommer gå upp 2 kg över en dag bara för att jag inte tränade idag..kommer nog inte hinna träna något fram till nästa fredag..eventuellt ska jag träna i helgen, beror på hur jag känner att jag ligger till inför tentorna. Aja jag äter nyttigt iaf så hoppas jag inte går upp alltför mkt på en vecka för att träningen utesluts.

Vet inte om ja kommer våga väga mig nu framöver....pga av att jag inte kommer träna..hm ska nog väga mig fredag den  5:e juni nästa gång. Nu måste jag verkligen koncentrera mig på tentorna!!!!!

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: tonfisksallad
Middag: cesarsallad
Övrigt: 2 crispin´light



Kommentarer
Postat av: Alexis

Vad pluggar du för nåt? Usch hatar att tentaplugga...

2009-05-28 @ 23:45:25
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0