Maaat




Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: grekisk sallad med ca en matsked tzatziki
Mellis: en kopp kaffe och en banan
Middag: sallad, tzatziki och ett köttfärsspett..spettet var sjukt äckligt så åt bara en tredjedel, jag var fortfarande vrålhungrig så tog en deciliter yoghurt med lite müsli nyss..suck

Jag äter relativ nyttigt, iaf om man jämför med vad jag åt innan jag började banta. Men jag blir ändå så trött på mig själv när jag äter onödiga saker...som tex fetaost i salladen. Sen när jag väl är mätt så tänker jag "va fan åt ja d där för?" och "imorn ska jag bara äta nyttigt hela dagen" men d blir ju aldrig så!  Dålig diciplin på mig asså..

Kommentarer
Postat av: friida

ge bara inte upp!

som jag gjort alldeles för många gånger.

stay strong!<3

2009-05-03 @ 20:35:02
URL: http://miitthemliigajag.blogg.se/
Postat av: Ella

Tack för peppet!! Det hjälpte :) Ska göra upp en plan för morgondagen och den kommande veckan... Hur går det för dig? :)

2009-05-03 @ 23:21:05
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0