Lördag

Nu har jag varit och köpt cola light och frukt till ikväll! Mums =)
Har dock inte orkat plugga, känns som jag prioriterar träning före plugg vilket kanske inte är det bästa!?



Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: kycklingsallad + sås
Mellis: en banan 2 riskakor
Middag: Tonfisksallad
Övrigt: fruktsallad och cola light ikväll :)
Motion: 70 min på bandet

Gud vad ja längtar till sommaren...vill inte vara här längre! Vill hem till min hemstad där alla mina vänner är och min familj! Men jag åker hem om en månad...så det är inte så långt kvar =)

Kommentarer
Postat av: Villemo

Allt som allt har jag gått ner 8 kg och väger nu 57, mitt del mål är 55, mål till sommaren är 53.

3 kg på 3 veckor det är bra de :D

Hur lång är du da??

2009-05-10 @ 00:23:14
URL: http://thinispretty.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0