Jag älskar att träna!

Nu har jag tränat, kan inte beskriva hur skönt det var!!! Gick på bandet på lutning 7,0 och speed 6,8..en timma...häääärligt var det....linnet som jag hade på mig är genomblött =)



Åt lunch ute idag med min pojkvän och hans klasskompis, när han såg mig sa han "Guuud va smal du har blivit"...alltid kul å höra =) Klart jag vet att jag gått ner i vikt men såååååååååå stor skillnad är det inte....tycker han överdriver! Min pojkvän säger likadant, och både han och hans kompis tycker jag är dum i huvet som vill/ska gå ner 5 kg till...."vart ska du går ner dom kg hade du tänkt" säger han....å mitt svar var "lår rumpa å mage" då skrattade han bara :P

Nu håller min pojkvän på att göra grönsakssoppa som jag snart ska äta...nyttigt och bra!

Matintag:
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: sallad med mozzarella och bulgur
Middag: grönsakssoppa
Övrigt: en banan efter träningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0