Hungrig!

Idag har jag varit hungrig hela dagen...går inge bra me plugget heller...d va så tråkigt så jag somnade i soffan, vet inte om ja ska lägga ner pluggandet för dagen...eller så kanske jag får ett ryck senare ikväll!?



Nu har regnet lagt sig och jag ska bege mig till ica. Ska köpa cola light och fruktsallad till kvällen, ska titta ¨på robinson å sen en film lite senare. Hade tänkt att bara äta lunch å sen fruktsallad ikväll men är fööör hungrig så jag var tvungen att äta en skåla me yoghurt och müsli.

Matintag:
Frukost: Yoghurt och müsli
Lunch: kycklingsallad med pesto och fullkornspasta
Middag: Yoghurt och müsli
Övrigt: cola light och fruktsallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0