Grinig?

Kom nyss hem från skolan, är skiiiithungrig och brukar bli grinig då...som jag är just nu! Min pojkvän hade lovat att köpa cola light till mig när han var också handlade å nu när ja kommer hem så har han glömt d...blev tokarg, nästan så attt ja skulle kunna börja gråta haha. Tror det är dags för mig att göra lunch så att mitt humör lugnar ner sig lite =)

 Hade gått ner i vikt imorse iaf...bara 0,1 kg (72,9) haha men nu ser jag 2:an igen iaf =)



Asså ja pratade med min pojkvän igår och han sa att han tycker att jag tar det här med att gå ner i vikt på för mkt allvar och han anser att det börjar likna en sjukdom mer än något hälsosamt!
Han tycker att jag lägger ner för mkt energi och för mkt känslor i min bantning. Jag vill ju bara gå ner i vikt och tycker att det är bra att jag är motiverad..visst tänker jag på det lite för mkt...(typ hela tiden) men jag ser inte det som något negativt! Det är ju inte heller som att jag vill gå ner till 40 kg...jag vill väga ca 65 kg och det är normalt!  Sen anledningen till att jag tackar nej till alkohol för att inte pajja träningen, eller att tänka på att inte äta så mycket fett eller kolhydrater och att jag är stikt är bara för att jag vill hinna gå ner så mkt som möjligt till sommaren.
Mitt delmål till sommaren är ju 70 kg...sen mitt slutmål är 65 och d hade jag tänkt att väga i början av september.....så i sommar ska jag unna mig glass nångång..kommer säkert gå ut 1 gång i veckan osv.
Jag tror verkligen inte jag kommer utveckla anorexia eller något liknande, vill bara nå min målvikt och sen hålla mig där...kanske träna 3-4 ggr i veckan å äta sallad 2-3 ggr i veckan å sen "vanligt" nyttig mat för att hålla min vikt när jag väl nått den...

Nu blir det linssoppa å sen gymmet!
puss

Kommentarer
Postat av: Think Thin

haha kommer nog bli ett par stycken sånna i sommar skulle jag tro ;) GOTT!

2009-05-08 @ 18:18:36
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: ienvy

jag blir också jättegrinig när jag är hungrig, det är så synd att det är ens nära&kära som får stå ut när jag skriker åt dom haha

2009-05-08 @ 20:14:30
URL: http://ienvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0