Grillväder!

Sådär ja! Nu har jag spinnat, solat och städat....riktigt najs! Åt nyss linssoppa till lunch, den blev riktigt god =) Till soppan tog jag 2 r-ala och 2 cla! Känns bra att äta dom där pillrena, känns som att man blir mer motiverad och att man inte vill äta onyttigt för då pajjar man funktionen med dom.



Vädret är lika fint idag som det var igår och jag tänkte därför passa på att grilla ikväll ...jag tänkte grilla ett kycklingbröst och sen äta sallad till...har en flaska vin jag tänkte ta me också så blir säkert 1-2 glas vitt vin till maten...och några cigg :)

Nu ska jag ner i tvättstugan ! Hoppas allt är bra med er och att ni kämpar på, snart är det sommar ;)

Kommentarer
Postat av: Jackie

Oftast fil eller yoghurt till frukost, eller en naturdiet :) Lunch blir oftast sallad, eller grönsaker, eller naturdiet :) Beror på vad jag har hemma helt enkelt! Och om jag orkar laga mat..

17 år är jag, 18 i september.

2009-05-02 @ 16:01:14
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0