Förkyld!

Börjar blir rejält körkyld, tur att jag inte gick ut igår för då hade jag nog mått ännu sämre idag. Sov till typ halv 12 och vaknade upp med välrdens huvudvärk och näsan rinner konstant!
Hade tänkt att börja käka mina tabletter idag men tycker inte det är värt det  när jag är sjuk, ska vila idag och inte träna och tabletterna fungerar bättre om man tränar...så jag väntar tills imorn.



Vägde mig imorse som vanligt och jag hade gått ner 0,1, så nu väger jag 74 kg blank. Det känns bra men får lite ångest över att ja är sjuk och inte kan träna idag..hm kanske ska gå och träna iaf!?

Nu ska ja koka lite te och äta lite yoghurt!

Kommentarer
Postat av: Think Thin

Jag är 168 :P

2009-05-01 @ 14:52:00
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min målvikt är 50 kg fast siktar¨på 54 nu för det känns mer realistiskt än 50 :P Vad är ditt då?? :)

2009-05-01 @ 18:38:13
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0