!

Känns som jag ätit för mkt onödigt i helgen. Blivit för många riskakor och onödig sås till salladen men jag har tränat så det kanske inte  är så farligt...



Frukost: havregrynsgröt med äppelmos
Lunch: tonfisksallad
Middag: köttbit och sallad + sås
Övrigt: en riskaka 2 knäckemackor
Motion: 60 min på bandet


Min pojkvän var sjukt bakis idag och åt pizza men jag var faktiskt inte sugen....vet att det inte är värt d!
Min fruktsallad som jag åt igårkväll blev så sjuuukt god...hade i vindruvor, banan, päron och mandariner. Skulle kunna äta fruktsallad varje dag, men det får bli lördagsmys =)

Nu ska ja titta på wipe-out.haha d e så roligt, speciellt när dom hoppar på bollarna!

Kommentarer
Postat av: Ne

Jag tycker absolut att du ska vara nöjd, finns inget att må dåligt över!



Och imorgon är det nu vecka, pepp pepp pepp! Den bästa veckan någonsin :D Wiiiie!



Puss!

2009-05-10 @ 21:18:44
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0