Död



Shiiit va trött jag är idag, har varit i skolan hela dagen och pluggat på ett grupparbete. Kom hem klockan 4 sen däckade jag på soffan, sov till kl halv 6 och är sjukt seg nu.
Tar en vilodag idag, pallar verkligen inte att gå å träna...sen regnar det ute, då blir man inte så taggad på att gå till gymmet. Känns lite jobbigt att stå över träningen men en dag utan träning kanske inte gör så mkt. Får ta ett spinningpass imorn istället.

Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: tonfisksallad
Middag: grönsakssoppa + en knäckemacka


Mitt matintag idag är ju ganska ok så förhoppningsvis gör det inget att jag inte tränar idag. Dock är jag fortfarande hungrig, blir aldrig mätt på soppa...vet inte varför. Skulle vilja ha lite frukt ikväll men orkar inte gå till affären! Eller så kanske jag gör det iaf, lite senare =)

Min pojkvän ska ut ikväll, skulle vara jättekul å gå ut eftersom jag är ledig imorn men det förstör så mycket med träning och mat så jag stannar nog hemma å tittar på tv ikväll istället.

Kommentarer
Postat av: Ella

Va gullig du är!!! :) Blev jätteglad, även fast du inte sett hela mig. ;) Jag brukar ofta få höra "fina ögon", "fint ansikte" men nu ser jag verkligen fram emot "fin kropp" också...



Man orkar ju inte gå till gymmet alltid. Jag har ett gymkort men orkar aldrig ta mig dit. Det tar så mycket tid och är det dåligt väder är det ju inte så kul att ta sig dit direkt.. Jag laddar ner träningsvideos och går promenader istället.



Sjukt bra matdag ju! :)

2009-05-06 @ 19:57:19
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/
Postat av: Ne

Gud vad duktigt av dig! Det är just sådana val som gör att du kommer lyckas! :D Fan vad stolt du ska vara över dig själv! Nu kan du sova med riktigt bra samvete :D



Puss puss sötis!

2009-05-06 @ 21:35:14
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0