Dålig självbild!

Jag blir så irriterad på mig själv.... pratade nyss med min pojkvän i soffan och han sa att en av min vän såg bra ut igår på krogen,hon hade ett fint linne på sig osv... och jag blir skitsur! Vet inte varför...lr jag vet varför....såfort han påpekar att nån ser bra ut eller att nån är smal på tv lr vad som helst så tänker jag automatiskt "varför är jag tjock.....jag vill också va smal...eller jag vill också ha samma utseende som henne!" å sen blir jag lessen...och jag vet att han inte tycker hon e snygg igentligen...plus att hon är tjock, mkt tjockare än mig...så igentligen ska jag inte bli sur! Men jag blir ledsen när han pratar om tjejer som är snygga...suck, jag måste lägga ner d här...e ju bara jobbigt!
Jag vet att han tycker jag är snygg...ja tycker själv jag ser bra ut i ansiktet...ska bara bli 5 kg smalare så är jag nöjd..förhoppningsvis..



aja ska iväg å träna snart iaf...

Matintag
Frukost: yoghurt och müsli
Lunch: ett köttfärsspett, sallad, 2 matskedag fullkornsbulgur, en matsked tzatziki (ångest)
Middag: tonfisksallad


Kommentarer
Postat av: Kitten

EXAKT så känner jag med, med skilland att jag oftast vet att han tycker att hon är snygg. Men jag vet ju oxå att han älskar mej och tycker jag är snygg oxå. Men när jag har "dåliga dagar" och tycker illa om mej själv så kan jag bli total depp av e sån kommentar. Och så känner jag mej skit töntig.



Jag menar de är ju självklart att de finns MASSA med snygga tjejer, och att han ser de lika väl som jag.



Försöker tänka utifrån mej själv när de går förlångt med de negativa kännslorna för saker som de här. Jag ser ju massa snygga killar hela tiden, men ite betyder de att jag helde skulle vilja vara med dom. Inte alls. Så varför skulle han känna annorlunda. Sen försöker jag vända de till "jag SKA oxå blir så smal/snygg/het" och använda de som pepp.

2009-05-24 @ 18:55:47
URL: http://aswedishkitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0