Big surprise




Hade ju lite av en ätardag igår kan man säga...åt en tacos med skal, grönsaker, gräddfil å köttfärs sen åt jag lite tacoköttfärs och sallad som en andra portion. Sen till melodifestivalen åt jag jättemkt fruktsallad. Trodde jag skulle ha gått upp imorse med tanke på at jag inte tränade så hårt igår heller. Men till min stora förvåning visade vågen 72,3 imose haha va glad jag blev!

Kom nyss hem från en lite promenad me pojkvännen, vi gick i ca 45 min så nu ska jag  ta tag i plugget å sen får vi se om ja tar en sväng till gymmet lite senare ikväll å går lite på bandet!

Hörs sen! 
puss 

Kommentarer
Postat av: Think Thin

Gud va skönt med promenad! Måste börja dra med mig min pojkvän också, jäkla latmask :P

2009-05-18 @ 11:36:29
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0